بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور
سرخط خبرها

توصیه عجیب وین رونی به ۲ ستاره منچستریونایتد

  • کد خبر: ۱۷۵۱۰۰
  • ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
توصیه عجیب وین رونی به ۲ ستاره منچستریونایتد
وین رونی به مگوایر توصیه کرده منچستر را ترک کند و به تیمی دیگر برود.

به گزارش شهرآرانیوز، هری مگوایر چند روز قبل از سمت کاپیتانی منچستریونایتد کنار گذاشته شد و به صورت علنی از ناراحتی و دلخوری‌اش از این تصمیم صحبت کرد.


شرایط این بازیکن در چند فصل اخیر باعث شده که اریک تنهاخ به مدیران این باشگاه اعلام کند که علاقه‌ای به ادامه همکاری با او ندارد و نامش را در فهرست مازاد قرار دهد.
میسون گرینوود هم پس از اتهامی که از سوی نامزدش به او زده و منجر به محاکمه‌اش شد، از ژانویه ۲۰۲۲ تا به حال برای یونایتد به میدان نرفته و نامش هم در فهرست اردوی پیش فصل این تیم به چشم نمی‌خورد.

رونی در گفتگو با اتلتیکو درباره شرایط گرینوود اظهار داشت: «او در وضعیت بعدی گیر افتاده است. من مطمئنم که او فقط می‌خواهد فوتبال بازی کند. اما مسئله وجهه و حصول اطمینان از گرفتن تصمیم درست هم برای باشگاه مطرح است. بهترین کار این است که گرینوود این باشگاه را ترک کند و راهی تیم دیگری شود. او باید هرچه زودتر به میادین برگردد.»
این اسطوره یونایتد با اشاره به وضعیت مگوایر اضافه کرد: «وقتی بازوبند از او گرفته شده، چطور قرار است در این باشگاه رشد کند؟ این نشان می‌دهد که سرمربی به او باور ندارد و جایی در برنامه‌هایش برای او قائل نیست. او باید از این تیم جدا شود تا بتواند شرایط خوبی داشته باشد و بتواند بازی کند و در تیم ملی هم حضور داشته باشد.»
منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->